Sugen på gotta..

Hellö!
Jag är så gryyymt sugen på vissa saker just nu! Lägger upp bilder på det, ska plåga mig själv x)
Hallongrottor!!<3
Kladdkaka!! <3
Chokladmuffins!!! <3
Hallonmuffins!! <3
Läääääsk!!! <3
Ja, nu tror jag att ja har lidit tillräkligt xD
Har piss ont i halsen :((  Hoppas att det går över snart :D
Idag var jag på McDonalds med Elsa! Det var jätte roligt! <3 Åt en 9 bitars meny, Det var goott  :3
Btw.. Är sugen på te också xD  Jaja, får lida ett tag till då xD
(jag tycker inte synd om mig själv när jag skriver detta OK!? Kanske verkar så men det är inte så jag menar, inte alls!)
Imorgon är det... Kyrkogårdsdaaaag!!!! Kommer inte säga vad det innebär.. privat liv yu know ;)
well, well.. Har inte blogglust idag.. kommer antagligen längre, mer INTRESSANTA inlägg imorrn ;D
Go' naatt! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback