OMG!!

Omg.. Igår hade jag 83 sidvisningar! :D:D:D:D:D  Och 17 unika besökare!  Rekord för denna lilla blogg :D
Och idag är det stallet igen, men idag är det min tur att rida! Jag ville rida hela dagen igår, så jag behövde inte vänta så länge ;P   Idag rider vi två lektioner, tror det är hoppning idag :)  Ser verkligen fram emot det!
Och imorgon (tror jag) då det är dressyr, ska jag se om jag kan pröva Asterix för första gången :D Jag vill inte ha honom i hoppningen eftersom han tänder till ordentligt då.. Så vi får väl se hur det går.. xD
Om ca 20 minuter ska jag åka mot stallet, jag kommer dit typ 9.00 så att jag är där i god tid, eftersom det börjar 9.30.
Aja, måste sticka så jag hinner göra klart matsäcken ;)
Ha det skiit bra, och önska mig lycka till!
Ps, lägger nog upp bilder på vilka hästar jag fick senare..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback