Go' Morron!

Hej hej!
Ville börja med att tacka för att ni är Fria själar och läser denna bloggen! Det betyder väldigt mycket! <3
Just nu sitter jag och plågar mig själv med att lyssna på sjöis låtar.. så nu sitter jag och gråter </3
Än så länge har jag läst ca 100 sidor i boken.. Och tittat vad som har hänt på Facebook.. Och nu bloggar jag lite.. (Man märker ju verkligen inte det...)
Senare idag ska jag till Hyssna, och grilla i det fina vädret! :D  SKa aaass gött <3  Tänkte ta med mig min anteckningsbok/dagbok och skriva lite :)  Kanske tar med mig datan också, men eftersom det inte finns internet där kan jag inte blogga, utan får skriva på min ''berättelse'' ;)
Well, well... Vi hörs! (L)
Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback