Bli inte sjuk. Inte skoj!

Jaha.. Idag är jag hemma från skolan, är så hes så jag snart inte kan prata alls. SÄger bara en sak, även om solen lyser, ha jackan på i alla fall, TRO MIG.. Ni vill inte bli förkylda.
Så idag blir det TV tittande och jag ska gå igenom alla avsnitt av PA.. Det är så grymt roligt eftersom när dom klarar saker, eller blir glada, kan jag inte låta bli att le! Och när det går dålligt, känner JAG mig besviken och tycker såå synd om ryttarna. Så dom närmaste 7 timmarna blire svtplay ;)
Lite läskigt.. Mölndals bostäder är här och byter våran fläkt, En gumma är jäätte läskig, hon har en väldigt.. Intensiv blick (())_(())
Jag kanske missar ridningen idag, PGA min ''sjukdom'' :((((  Vi skulle öva på dressyr programmet idag, ska lära oss LC:1 tror jag det var! Och jag skulle ha ridit Smartie idag ;(  Faaaaaaaaaaan, jäkla förkyldning!

Förhoppningsvis mår jag bättre imorrn.. Well well, vi ses! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback