Plugg plugg plugg

Hej alla instuderingsfrågor!
Ligger i sängen, och pluggar på ett idrottsprov vi ska ha på måndag. Idag har det varit en hyffsat bra dag! Haft 2/3 lektioner, och på alla lektioner har vi varit hos sällskapsdjuren.
Sen efter skolan stack jag och Kalle till pizzerian och beställde pizzor som vi tog tillbaka till skolan och åt. 
Sen efter det har jag tvättat lite och tränat, så nu är jag skit trött verkligen!
Imorgon är det äntligen fredag igen!! 
Då ska jag fan äta grillchips. Har saknat det 😩 
I alla fall.. Kort och tråkigt inlägg.. 
Just det! Bloggen är nästan klar nu! Så det blir nog så att den blir flyttad dit, antingen tillfälligt.. Eller om den är bra så stannar jag där! 
Ha det bra! <3
Vår fula bagge, Nisse 

//VICTORIA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback