Träningspass

Hej alla spinningcyklar! 
Ligger i sängen och kollar på Teen Wolf.. Igår började jag om från första början. Den är så sjukt bra att jag kan inte låta bli, tror även att jag har fått min syster att börja titta på den :D Jag för över fler och fler till den onda sidan. Gött!
Ikväll ska jag och mamma gå på ett spinningpass. Den är 45 minuter lång, och jag kommer vara död efter 5. Så detta kommer antagligen gå åt helvete, men yey! Har seriöst den sämsta tänkbara formen typ. Ingen kondis what-so-ever så hoppas detta för mig ett steg i rätt riktning haha

Jag har även märkt att jag är sämst på att gå och lägga mig. Tror jag sagt det förr. Somnade runt halv 3 ikväll igen. 
Måste seriöst skärpa mig om jag ska kunna starta skolan nästa vecka igen. För att vara helt seriös ser jag lite fram emot att börja igen, pågrund av att jag saknar människorna hahahah

Aja, ska fortsätta kolla nu! Ha det bra <3


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback