Stallet, Lola, Sova över

Hej alla kurrande magar! 
Sitter hemma hos Bella och är skit trött verkligen. Mina fötter gör fortfarande ont efter hur mycket vi gått.
I stallet idag var jag där med Bella, Linnet och :-), då Tessan var sjuk.. vilket var skit tråkigt då hon inte kunde vara med idag när jag ska sova hos Bella. 
I stallet i alla fall, gjorde jag först, efter hästarna då såklart, alla påsar med Bella.
Sen fixade vi vattnet i alla boxar och ja pallar inte skriva allt.
Jag red Sessan <33
Hon har blivit så himla underbar efter sin lilla vila.. det är galet hur fin hon är!!
 
Sen efter stallet fick vi skjuts av Cristin till pizzerian där vi satt och åt i kanske 40 minuter eller något xD Sen gick vi till Lola! Hon skulle vila idag så Bella skulle bara gå med henne i manegen, och då fick jag gå ut och gå med hennes ''rumskamrat'', Kajser! Han var superfin.. D:
Men först gjorde vi all stallskötsel, och mockade hennes box så himla nogrannt, det blev super fint!
Sen när vi var ute i manegen så fick jag hoppa upp på Lola. Med täcke. Och grimma och grimskaft. 
Hon var super snäll och lyssnade super bra på rösten och vikthjälpern. Hon är en fin pålle :)
 


Men ja pallar inte.. ni får lite bilder istället:
 
Ha det bra!!
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback