ni kan aldrig gissa vad jag gör

Hej alla pet-flaskor! 
Sitter hemma hos pappa, och ja. Kollar på Teen Wolf med syrran. Vi har kopplat upp den till TV:n och sitter nu och kollar :3 Jag får över fler och fler på den mörka sidan >:D 
Men i alla fall, tänkte skriva lite om vad som hände i stallet och så..
 
Vi kom dit kanske 10 i 8 på morgonen, och började göra i ordning hästarna. Jag gjorde:
Fanny
Asterix
Lisen
Prinsen
Kastanja
 
Sedan gjorde jag och Bella alla höpåsar, skurade hinkarna och fyllde på vattnet i inne stallet.. ah alla sysslor gjordes helt enkelt! Sen när vi skulle rida, så hade en storm kommit, och det blåste och regnade som tusan!! Jag red Sessan, Bella red Svante, Tessan red Tequila och :-) red Lisen. 
Jag övade på, först att få henne att koncentrera sig på mig och inte på alla läten runt omkring. Efter det så böjde jag henne lite och övade på att få henne att lägga mer vikt på bettet, och söka sig mer ner. Hon var superduktig!
Travade lite i båda varven, sedan så fortsatte jag skritta ett tag innan alla gick in igen.
Men ja.. det är väl allt egentligen!
 
Har inte så mycket att skriva om.. om ni inte redan märkt. 
Ha det så bra <3
 
För att inte bli för ledsna, kolla på denna GIF på Stiles Stilinski <33333333
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback