Mot stallet idag igen!

Hej alla emojis!
Jag känner mig lagom stolt idag, då jag lyckades vakna vid halv 10 istället för halv 1. I och för sig hade jag ställt alarm, men om jag inte hade gjort det.. skulle jag inte vara vaken nu. 
Jag försöker kliva upp tidigare och tidigare nu, då det bara är en vecka kvar tills skolan börjar igen! Och jag hatar att vakna så super sent som jag oftast gör. Det beror också på att jag är skit dålig på att gå och lägga mig.
I alla fall, till ett lite roligare samtalsämne!
 
Idag ska jag till stallet igen och skritta Sessan igen! Ska försöka komma dit innan alla lektioner börjar, så jag inte behöver trycka in mig och störa i en lektion, utan kan ta det lugnt och bara fokusera på henne. 
Ska göra lite av dom sakerna vi gjorde igår, förutom förflyttningarna. Men ska försöka runda till henne och få henne att slappna och söka sig neråt igen. Hon var super duktig igår, så hoppas att hon är lika duktig idag också. Såklart så gör det inget om det inte går bra då hon bara ska komma igång nu efter att ha stått i över en månad tror jag det är. 
Så det ser jag fram emot! Ska försöka få iväg familjen runt 1 eller 2. Tessan ville gärna vara med och kolla, så då kanske hon kan ta något foto eller så då också :)
 
Det var allt tror jag! Dagen har ju bara börjat, så har än så länge inget att blogga om. Vi hörs antagligen senare, om ni känner mig så blir det antingen 2 inlägg till eller inte ett enda på 3 dagar tydligen haahah.. 
Ska försöka komma ihåg att blogga ;)
 
Ha det bra <3
finner denna bilden sååå ironisk
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback