Tidig dag

Hej alla maskar!
Är inne på rummet nu, har precis skrivit klart ett biologi prov, vilket var det sista vi skulle göra innan sportlovet. Gick skit bra kändes det som i alla fall! Har pluggat på det ett bra tag nu, så skrev klart provet på kanske 15 minuter :) 
Men som sagt var, känns bra!
Fick även gå när provet var färdig skrivet! Så nu hinner jag med kvart över bussen! WOHO. Behöver bara byta en gång också, så det är riktigt nice. 

När jag kommer hem ska jag bara packa upp lite, sen ska jag till lilla pappa :)) Måste även leta reda på min data mus.. Hehehe. 

I alla fall! Ska börja klä på mig och gå till hållplatsen nu! Ha det så bra! <3
(Ni får en selfie.. Har inga bilder)

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback