"Ordentligt" inlägg

Hej alla containrar. 
Vet att jag inte skrivit något ordentligt och normalt inlägg på ett tag, men har först och främst orkat sätta mig ner och skriva, och för det andra.. Det är veckan efter lovet! Är fortfarande i koma! Så himla mycket plugg ska göras, och jag ville bara lägga tiden på skolan och kompisarna you know? 
I alla fall nu är jag här igen! 
Är just nu påväg hem till pappa! Sitter på spårvagnen och ska snart byta till en annan buss. Hela resan allt som allt tar ungefär 1 timme och en kvart ungefär. Bara om ni ville veta av någon anledning.
Och alltså herregud va glad jag är att jag kommer få äta godis snart igen :'D 
Har knappt överlevt februari, men är "stolt" ändå att jag inte ätit.

Imorgon ska jag till stallet och jobba igen! Tror det var två kalas också. EUGH säger jag bara alltså. 
Sen på söndag ska jag till osten igen! Ska bli superkul att komma dit igen och rida honom igen! Har saknat honom, efter att ha varit hos honom nästan varje dag under lovet. 
Ja.. Ni ska få återgå till era saker! 

Ha det bra! <3 
Tingan <3

//VICKATORIA





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback