Oops

Hej alla vänner!
I mitt senaste inlägg skrev jag om hur jag nästan var deppig över mitt tråkiga liv. Inser nu hur fel det säkert lät. 
Jag är inte deprimerad. Jag är 100% ärlig när jag säger att jag älskar mitt liv. Det är när jag sitter vid datan och äter digestivekex varje dag efter skolan som jag ifrågasätter om jag verkligen trivs med det? Liksom vill jag inte göra någonting annat ön att göra det "lätta" liksom. Detta är jätte svårt att förklara, men liksom jag tänkte på om jag hade kunnat hitta på någonting roligare med min fritid. 
Men som sagt var, jag trivs super med mitt liv. Jag har otroliga människor i mitt liv, händelser och.. Ah allt är super egentligen.

Hoppas detta förklarade lite.. Uttryckte mig på ett konstigt sätt igår :/

Ha det bra! <3
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback