Lola, Panther, Cheddar

Hej alla kanelbulle te!
Sitter och äter lite mat, kom hem från ridningen för kanske en timma sedan.. Men vi börjar väl om från början då!

Vid sju vaknade jag idag, för att kvart över 8 ta bussen till Mölndals station där jag sedan skulle ta bussen till Lindpme station och möta Bella!
Vi åkte pendeln till Lola och så gjorde vi all stallskötsel, sen så gick hon ut och red medans jag fotade. Jag fick också prova att rida henne lite, både med sadel och utan! Hon är jättefin, men lite motstretig hahaha. Sen gick vi ut och fotade henne lite till.
Sen åkte jag hem igen och förberedde mig för att åka iväg igen. Vi åkte först till Hyssna och åt middag där först, och då fick jag ett sms av Bella att jag skulle ringa henne..
Hon hade fått ett sms där ägaren av stallet där hon har Bella, hade frågat om jag ville hjälpa till och ta hand om/rida en av hennes hästar, Cheddar! Han har varit sjuk så han ska sättas igång nu, såklart så sa jag ja så jag antar att jag är skötare/medryttare på honom då :P

Sen till ridningen på Mark då!
Jag fick rida Panther idag! Det var super kul, har inte ridit honom på ett bra tag. 
Det var hoppning också! Alltså shit va kul det va! Jag kan inte ens förklara hur fin han var och hur duktig han var i hoppningen sedan!! 
Åh blev bara så glad!

Men ja, det var allt för idag! Förlåt för kasst inlägg igår.. Jag hade verkligen ingen ork att göra någonting typ xD
Imorgon är det skola igen också.. Suck. 
I alla fall!

Ha det så bra! <3

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback