Dagen i stallet

Hej alla bandspelare! 
Ni vet vad som väntar, ännu en stallet uppdatering! Har också en bra nyhet! Jag har snart alla klipp jag behöver för att börja med stallet videon! Har dock inte bestämt mig för vilken låt jag ska använda, men har lite tid kvar att tänka på det ;) I alla fall, stallet..
 
Det var alla fem där idag igen. Senast vi var det var för kanske 2-3 veckor sedan eller något så det var kul! Allting gjordes ganska snabbt tycker jag ändå! 
När jag kom på morgonen gjorde jag iordning Fanny, Asterix, Lisen, Yamaha! Sen gjorde jag alla. höpåsar. själv. 
Dock gick det mycket snabbare, antagligen för att jag var mycket mer fokuserad.
Men i alla fall ingen bryr sig.
Dagen gick på, vi gjorde alla stallsysslorna osv. Sen när vi skulle rida delade Kristina ut hästarna vi skulle rida, och då blev det såhär:
 
        Linnet - Lisen
        :-) - Prinsen
        Bella - Tequila
        Tessan - Nancy
        Jag - Princess

Det gick väldigt dåligt först.. Hon fokuserade inte alls på mig, och bara ''sprang'' iväg under mig typ. Men ju längre in på passet jag kom desstu bättre lyssnade hon på min skänkel och sökte sig neråt. 
Men jag blev så jävla sur på mig själv, för att jag tappar tålamodet alldeles för snabbt, och blir irriterad och rider ''hårdare'' antar jag att jag kan säga. Jag blir mer ryckig i min ridning och alltså ah.. 
Och att jag blir irriterad på mig själv hjälper inte när jag rider Sessan, eller någon annan häst heller för den delen.
Men sen blev hon super fin och jag är nöjd över slutet :)
 
Imorgon är det äntligen dags för ost skötsel! Eller ja, ska sköta Cheddar och kaaanske rida honom! Ska fota Bella och Lola lite, och hon ska fota Cheddar och mig! Så får ni lite bättre bilder också! 
Lite små fakta om honom:
 
Cheddar, valack
ca 170cm i mankhöjd
Tävlad i hög nivå och planerades att säljas för typ 2 miljoner innan han skadades
 
Jag vet inte mycket mer om honom just nu, men ni får veta mer efter stallet imorgon! 
Ska möta Bella på pendeln runt 10 imorgon, och sen åker vi gemensamt till stallet!
Ska bli jätte kul! Längtar :)
 
Men i alla fall, ni får lite bilder från idag här nere ↓
Ha det så bra! <3
 
//VICTORIA


Varför skriver du bara en :-), taskigt att inte skriva namnet?!

Svar: Hon vill inte publicera till namn, hon vill kallas för :-)
Victoria Svensson

2015-02-12 // 18:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback