Dagen hos Cheddar & Lola

Hej alla svullna tår!
Sitter hemma hos pappa nu, kom precis tillbaka från Cheddar och Lola! Har varit jätte kul, förutom en liten detalj.. kommer till det!
Vi kom dit lite över 10, och började med att mocka Cheddars box. Vi silade allt spån och gjorde det fint, sen gick vi och mockade Lolas box. Sen fortsatte vi med all stallskötsel, som att skura och fylla vattenhinkar och fylla höpåsar osv. Sen mockade vi båda hästarnas hagar, sen tog vi in dom! Cheddar var lite små stressad i stallgången, pga att det föll ner snö från taket och ett par barn höll på att springa runt på loftet.
Han råkade även trampa mig på tårna, så hans brodd träffade mig på lilltån hahaha, så dom är lite lila nu och svullna, men just då var det inte så farligt. 
Sen till ridningen!
Foten gjorde ont. xD 
Men han var så himla fin! Jag höll i tygeln med bara pekfingarna typ för att han var så känslig, och lyssnade jätte bra på skänkeln och så. När jag kortade tyglarna först så började han gå upp i piaff xD Men det var super kul att rida honom! Ser redan fram emot nästa gång jag ska dit :)
 
Sen gick vi.. eller ja, Bella gick och jag haltade, till Annebergs station, tog pendeln till Lindome där vi åt på Franks innan jag åkte bussen till Mölndals station, där pappa och syrran hämtade mig. 
Pga att jag har så ont i tårna, kommer jag inte rida idag. :( Super ledsen att det verkar som att det alltid händer någonting när jag ska dit. 
Förhoppningsvis går svullnaden ner och smärtan också tills imorgon, då vi ska till Ullared! Jätte taggad! 
 
I alla fall, kommer lite bilder på jätten nedan! 
Ha det bra! <3
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback