Blogga blogga blogga

Hej alla människor! 
Sitter i Strömma rummet och skypear med Bella, samtidigt som jag försöker komma på någonting att blogga om, men som vanligt står huvudet stilla. 
Om två dagar är det äntligen fredag! Sen efter ytterligare två dagar är det dags för första dagen hos Cheddar! Jätte taggad, ska bli kul att vara där med Bella och så, och förhoppningsvis kan vi rida tillsammans om några veckor/månader. Kommer bli super kul!
På lördag är det också äntligen dags för stallet igen! Saknar min Prutt <3 Hoppas såklart att jag kan rida henne igen, men vet även att det är andra som vill ha henne, så kan ta vem som helst! 
Ska även försöka komma på en övning att göra, som jag kan göra på vilken häst jag än får. Men det kommer säkert sluta med att jag inte kommer på någon men ska fan försöka hahaha!
(nu blev min svenska lärare arg för att jag började meningen med men
 
Sen under lovet ska jag vara hos Cheddar såklart, och ska även åka till ullared en av dagarna. Ska träffa lite friendos också. Men det är väl allt för lovet egentligen..
Två veckor efter det sen ska jag & Tessan sova hos Bella! Får se om vi hinner sova över någonting under lovet, men har så himla mycket att göra så får se ;)
 
Ha det bra <3
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback