Sjöis, stallet, mattepaus

Hej alla pennfack! 
Har just nu en liten rast från mattelektionen.. Det är stor skillnad att gå från 50 minuterslektioner till 90. 
I alla fall, på lördag blir det stallet igen! 

Är jätte taggad! Det är äntligen min tur att rida Lisen igen! :'D Det är så jävla hemskt att det har skapats en kö på henne. Ett tag var det bara jag som ville rida henne, men nu vill alla det typ :( 
Så jag rider henne kanske med minst 4 veckors mellanrum. Det är en månad
Fattar inte hur det kunde bli så. 
Jag saknar henne såklart så jävla mycket. Älskar den hästen mer än något annat <3

Sen så på söndag ska jag försöka åka in till Kållered tror jag, måste köpa lite saker till bl.a. Skolan. 
Men ja, mer planer än så har jag väl inte precis.. 

Jag har bestämt mig för att spara pengar i alla fall! Jag har börjat inse att jag egentligen behöver mer pengar än jag har. Och jag gör av med allt för mycket på onödigt skit. 
Jag ska till exempel, betala så mycket som jag kan av lägeravgiften till sjöis. Sen så vill jag någon gång kunna skaffa ett nytt objektiv till min kamera. 
Och har även velat skaffa en GoPro kamera. Men har inte pengarna, eftersom jag inte var medveten om hur mycket som gick åt. 
I alla fall, skit kul information här men jag skiter i om ni inte gillar det xD Detta är vad jag vill skriva om så (Y)

Alltså kan inte beskriva hur mycket jag saknar & längtar till Sjöis. 
Jag saknar Ban, Fine och Boccan mer än själva livet. 
Jag ska göra v 28, 2015, till en vecka som jag tycker är rolig. Jag ska inte nöja mig med det som är OK. Om någon gör mig obekväm eller hindrar mig från att ha så roligt jag kan, kommer jag skita i dom. 
Vi har blivit en ganska stor grupp som ska dit nu, så förhoppningsvis blir det roligt! Känner inte alla xD 
Men det blir säkert bra. Tyvärr tror jag inte att jag kommer i samma ridgrupp som någon av dom. 
Jag har till sommaren ridit i 10 år, och dom andra i ca 3-6 år tror jag.. Därimellan. 

Nu måste jag fortsätta! Ha det så bra!! 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback