Utvecklingssamtal, föräldramöte

Hej alla hästannonser!
Sitter just nu, med "Kalle", och dricker te. Har precis städat hela rummet... så duktiga är vi.
Nej men det är väl mest för att våra föräldrar kommer hit imorgon för att gå på våra utvecklingssamtal och föräldramötet. Alltså ingen vanlig skoldag imorgon. 
Vet dock inte riiiiktigt hur detta kommer gå, min mamma kommer till U.S runt 9 imorgon, och sen antar jag att hon ska stanna till föräldramötet, vilket är vid klockan 2. 
Spännande alltså.
 
Sitter just nu och tittar på hästannonser. Jag vet att några säkert kommer sucka och rulla på ögonen åt detta.. (till exempel min lilla mamma.. ;) <3)
Men det är väldigt roligt. Kul att se vad för hästar folk säljer. Och titta på lite annonser som är roliga bara för att dom är så himla dåliga hahaha
 
Vad ska jag göra nu då.. Sitter och ''kikar'' lite med Linnet.. Det är väl typ det jag ska göra. Kanske ser på någon serie lite senare. The night is still young ya' know?
 
Aja, ha det så roligt under resten av kvällen! 
   See ya!
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback