Stallet idag.. kfemalfmdad

Hej alla lila små djävular. 
Kom hem från stallet runt halv 6 idag tror jag, något sådant!
Kom dit runt 8, och gjorde iordning Misty, Fanny, Asterix, Lisen och borstade av Smartie lite. 
Sen mockade jag hagarna och skurade/fyllde på vattenhinkarna samtidigt. Sen gjorde jag samma sak med hinkarna inne i stallet. Bla bla, gjorde dom andra sysslorna..
Sen när vi skulle rida blev det uppdelat så att jag, Linnet och :-) skulle rida tillsammans efter Bella och Tessan.
När hästarna blev utdelade blev det såhär:
:-) - Korven (Prinsen)
Linnet - Fisen (Lisen)
Bella - Kamelen (Zingo)
Tessan - Sessan (Princess)
Jag - Tequa (Tequila)
 
Knoppade Tequa och lite så.. hade så mycket tid på mig medans vi väntade på våran tur att rida. Väldigt fin blev lilla tösen <3
Ridningen sen gick bra! Hon gick super fint, men önskar att hon hade fått upp ryggen lite mer och jobbat med bakifrån. Så fort jag la till innerskänkeln så bara sprang hon, vilket inte är likt henne.. men hon var la pigg efter hoppningen på lektionerna eller något sådant xD
Men jag är jättenöjd, tyvärr inga videos, några få bilder som ni kommer få se nedan. 
Istället kommer det komma en video från förra veckan! Kul, kul..
 
Men ah, ska ta och skicka lite bilder! Hejdåååååå
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback