M I N - K Ä N D I S - C R U S H

Hej alla digestivekex!
I detta blogginlägget tänkte jag dela med mig av mina kändis.. ''crushar''? 
Jag har MÅNGA, men tänkte dela med mig av dom tre som är mina största och viktigaste. Jag kommer nog inte köra dom i ordning.. men dessa är dom i alla fall!
 
Sam Smith
Sam Smith, om ni inte redan vet, är en sångare. Och jag kan inte börja att förklara hans röst alltså. Jag får gåshud varje gång jag hör honom sjunga. Jag börjar lätt gilla artister, men ser bleknar det liksom.. men alltså detta är inte ens nära dom andra jag gillar/gillat. Hans bakrundshistoria är så himla rörande och otrolig.. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Verkligen älskar honom.
 
Benedict Cumberbatch
Måste ju såklart ha med Sherlock ;D  
Han är en skådespelare som bli större och större. Jag såg han först när jag började kolla på den, av mig uttjatade, Sherlock. Hans sett att skådespela är helt galet. Alltså herregud. Man blir helt förtrollad, och han tar verkligen över scenen. Och han har en otroligt härlig röst. Skulle låta han läsa mig ordboken. 
Men han har även väldigt starka åsikter, och han är inte blyg för att folk ska veta hur speciella/bra osv. Bara älskar honom alltså. Sen är det inte dåligt att han ser bra ut också ;)))
 
Pewdiepie
Detta är ett konstigt namn va? Haha..
Pewdiepie, eller Felix Kjellberg som han egentligen heter, är en såkallad "youtuber". Jag har nu följt honom på youtube sedan han hade kanske.. något tiotusental följare, och nu har han över, ja va kan det vara.. 30 miljoner? Kommer rätta detta om det visar sig vara fel! 
Men han är en sån otrolig inspiration, han är otroligt rolig, smart och såklart.. snygg! hahah.
Men han tar inte sin ''kändhet'' för givet.. han försöker istället få alla sina ''fans'' att hjälpa till i världen, genom att öppna ställen där man kan donera pengar för att rädda folk där dom inte har det lika bra som vi. 
 
Detta var dom tre största huvudroller/kändiscrushar jag har. Utan mening blev det 3 från olika.. ''grupper'', En sångare, en skådespelare och en youtuber. 
Hoppas ni gillade detta inlägg! 
  *brofist*
 
//VICTORIA
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback