Ingen ridning igår heller?!

Hej alla väderrapporter!
Igår var det ju markarbete på Silver.. Eller inte? 
När jag kom fram till stallet var det halvt släckt i båda ridhusen, inga tända lampor vid paddocken, stall dörren var stängd. Jag ba jaha.. 
Först kom jag inte ens in i stallet hahah
Sen kom en i min ridgrupp ridandes och öppnade dörren så jag kunde komma in. Då var det tydligen teori! WHAT?!
Ingen hade sagt något om teori!
Och verkligen sämsta möjliga tidpunkt också, då min mormor följde med för att titta när jag red.. Det gick ju bra! 
Men det var en ganska bra teori lektion, vi tittade på en film av Kyra Kyrklund angående skänkelvikning, öppna och sluta. Fick reda på hur viktigt det var att man satt mitt över hästen, och inte lutade sig åt ett håll. Det gör jag ALLTID när jag gör en förflyttning. Jag lutar mig åt hållet jag ska. Och jag tycker det är skit svårt att låta bli! Men det ska det bli träning på!

Ska alldeles strax hoppa på bussen.. Känner mig inte så jätte bra, lite snuvig och lite halsont.. Men hoppas verkligen att jag inte blir förkyld nu! Det orkar jag verkligen inte med! Får väl skippa min idrottslektion så jag inte anstränger mig för mycket. Tror även att det var ett extremt hårt pass idag också.. Haha FML.

Nu får jag gå så jag inte missar min buss! Vi hörs senare <3 
QuickSilver 

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback