Helgen ~~~

Hej alla trafikljus! 
Är nu påväg hem från ridningen på Bella, en sent tagen 7 åring. Hoppning var det! Bella var osäker men skötte sig bra, så är jätte nöjd med henne :)
Jag är skit trött dock.

Helgen har varit skit bra! Som ni vet, var jag och Tessan och sov över hos Bella igår! Vi kollade på två skräckfilmer, Insidious 1 & 2. Skit bra verkligen. Jag hatar egentligen skräckfilmer, men wow va bra den va. Tvåan var bäst, då den knöt ihop båda filmerna. 
Sen idag, åkte Tessan hem lite tidigare, medan jag och Bella åkte till Kållered! Vi kom fram vid 10, men Hööks, som vi tänkte gå i, öppnade inte förrän 11.. Så vi gick in i Jula. Herregud! Va mycket stall/häst saker det finns därinne! Grepar, fodertunnor, vattenhinkar.. Lite allt möjligt! 
Vi köpte en Cola på rusta, sen öppnade dom hööks. 
Det var väldigt roligt att gå runt därinne. Tittade lite på allt.. Schabrak, foder, täcken.. Som sagt; lite av allt.
Både Isabella och jag köpte en "lädertvål spray". Jag behöver ingen egentligen, men den på Gustavsgården är slut, och vill inte frysa ihjäl om fingrarna under vintern om vi ska putsa sakerna. Så det va gött att inte behöva ta av sig handskarna. Sen kan man även använda den på sina ridskor för att mjuka upp och öka livslängden på lädret. 
Det var väl allt egentligen! 
Åkte till pappa och firade farsdag med honom och en Daimtårta.

Det har varit min helg! 

Ni får ha det så bra! <3 


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback