wwwwww Stallet idag wwwwwww

Hej alla små söta äpplen <3
Idag har jag varit i stallet igen! Åkte dig med Tessan, och mötte Linnet, :-) & Bellisen där!
Jag och Tessan kom väl fram runt 10 i 8, och resten kom vid prick ungefär.
Jag började att göra Nancy, eftersom jag inte visste om hon skulle gå med.. hon hade kolik igår kväll :/
Men sedan gick hon med så efter Nancy satte jag igång att göra iordning henne. Efter det gjorde jag Zingo :3
Sedan gjorde jag och Bella Daimon's hage.. och det var jätte roligt för att han hade överskottsenergi, så¨Isabella sprang runt lite med honom, och han hoppade och skuttade, han var jätte söt :')
  Jag och Bella mockade resten av boxarna, och packade alla höpåsar, samt Bossanova & Codax.. för vi kände oss snälla :P  Vi mockade Daimon's box också.
 Jag fyllde även på vattenhinkarna i hagarna, krattade, gjorde lite finare i foderkammaren. 
 
Sedan när vi skulle rida, red vi;
 Bella - Kawango
 Linnet - Tingeling
 :-) - Asterix
 Tessan - Yatzy
 Jag - Nancy
 
Det var vädligt roligt, Nancy gick jättefint.. blev lite tävlingssugen faktiskt :P
 
  Och sen såklart, har jag fixat en video ifrån idag. Inga videos från ridningen tyvärr!
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback