Stallet imorgon

YEY
Äntligen stallet imorgon igen <3 Jag är så sjukt taggad att jag spyr. Vet inte om jag redan skrivit detta i ett tidigare inlägg.. Men i vilket fall som helst. 
Ska dit med Bella, Linnet, :-) & Tessan! 
Jag hoppas att vi kan dela upp ridningen eftersom vi är så många, och eftersom jag såklart ska ha med mig min Canon, så vill ha mycket fina bilder och många fina videos :3
Om vi kan dela upp tror jag att jag ska rida med Bella, för såvitt jag vet har vi inte ridit tillsammans bara vi två förr, så det vill jag jätte gärna göra :)

Jag hoppas att jag kan rida;
Lisen
Prinsen
Princess

Sitter just nu i korridoren och väntar på engelska lektion.. Har precis provat på ett gammalt nationelltprov i svenska. Gick jätte bra :D Var först klar, men var lika noggrann ändå ;)
Senare idag ska vi också ha NO-prov i fysik.. Kärnfysik och energi. Det är så svårt som det låter.
Aja, önska mig lycka till! 

.... Vill verkligen fortsätta skriva fast vet inte om vad... 

Aja..
Baaj!! <3333





//VICTORIA




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback