Plugga, Bio, Stall, Sherlock, Kungsmässan

Hej lingon! <3 
Just nu sitter jag och pluggar NO, Kärnfysik. Vi har ett prov på fredag så jag läser och läser! Men egentligen är det de ända sega som händer i veckan! 
Imorgon ska jag och Linnéa på bio och se '12 Years a Slave', med massa grymma skådespelare! :D Ska bli snark kul!
På lördag så är det såklart stallet igen.. Och jag längtar så mycket! Ska dit med Tessan, :-), Bella och Linnet! <33
Sen på kvällen, sänds Sherlock på TV, så då ska jag, Linnéa och Tessan titta på det också :3
På söndag ska jag och Bella till Kungsmässan/Svensk Ridsport/Kanske Kållered? Ska bli skit kul! Ser väldigt mycket fram emot det! 

I alla fall, måste gå tillbaka till arbetet :(

~~~~~~~~~~~~~~~~


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback