Hatar redovisningar med älskar hästar

Hej lingon!
Har just nu bensträckare, men har egentligen en 2 timmars svenska lektion. Har precis redovisat om och jag hatar det så mycket.. Min redovisning var helt OK tycker jag i alla fall, men den var lite kortare än vad jag trodde. 
Idag är det äntligen fredag i alla fall ❤️
God mat i bamba, och dagen innan stallet! Är skit taggad idag :3 
När jag kommer hem så vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske baka? Kanske Skype:a med Bella? Får se ;) 

Jag är jätte glad att det är stallet imorgon!! EEEEK!! Jag längtar!
Det verkar som om jag kommer få rida Lisen och jag är så sjukt glad för det, och jag kommer få träffa Bella, :-) & Linnet vilket jag också är sjukt glad för!
Jag är helt enkelt skit glad att det äntligen är stallet igen❤️❤️❤️

Vi börjar om 3 minuter så får nog sluta nu, men vi hörs sen ;) 


//VICTORIA


Yey stallet imon!❤️ Skype!!😘

Svar: Haha klart ❤️
Victoria Svensson

2014-01-24 // 14:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback