Bästa söndagen <3

Imorgon är det söndag då... Men jag är inte ens ledsen för det. Tvärt om.
Imorgon ska jag rida privatlektion för Gustavsgårdens ägares dotter! Hon är en sjukt bra dressyr ryttare så det ska bli kul! Och jag ska rida..........
Princess!!!
Jag är faktiskt jätte taggad! :D


Och sen ska jag följa med Linnéa till hennes medryttar ponny! Hon ska antagligen rida ut och då ska jag gå med :) 
Sen när vi är hemma igen ska vi köpa godis och sedan leta upp en sida där man kan livestreama. För då sänds andra avsnittet från den nya serien av Sherlock!!!!!!! :''''D   Jag är så sjukt glad asså eeeeeeeeeeeeek


Sen idag i stallet också!
Jag var där med Linn, och det var som vanligt.. Vi red i kanske 20 minuter fast hade väldigt roligt! Jag red Lisen Fisen!




Men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig! Godnatt alla buffelbajsare! <3 (vet att 2 personer fattar haha ;))

//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback