Brukar lördagar vara såhär sega?

Jag är inte i stallet.
Har inte varit det på hela dagen.
För att jag fick nästan ingen sömn inatt, och jag mådde inte bra av det, så jag valde att stanna hemma. Vilket jag tyckte var det bästa beslutet att ta på morgonen när min syster väckte mig. 
Herregud va dum jag var. 
En lördag har aldrig gått så långsamt förr. Jag började nästan grina imorrse för att det kändes fel att vara hemma. Och jag mådde nästan illa på tanken att jag inte skulle få vara med pållarna.. Att någon annan tog hand om Lisen på morgonen, att någon annan gjorde det jag brukar göra. Det låter själviskt, men jag bryr mig inte just nu. 
Har aldrig haft såhär tråkigt. På en helgdag.
Tessan kommer väl hem om någon halvtimme/timme. Och det kommer göra ont i magen på mig när hon berättar vad dom gjort och hur det gick i ridningen. Det är rätt så segt för mig just nu :// 

Och jag har varit sjukt rastlös! Har gjort lite matte.. Sen har jag bara gått runt i lägenheten... Men som sagt var, jag får fan skylla mig själv xDD

Aja, ska fortsätta att göra allt jag inte gör <3 Ha det bra alla små pianolektioner! 


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback