Stallet!

Hej alla grillchips!
Sitter i bilen, påväg till stallet! Super glad att få komma tillbaka. Saknat lilla Lisen och alla dom andra pållarna :'(  Ska vara där med Tessan, Bella, Linnet och :-). 
Förhoppningsvis så är det inte kalas, så vi kan dela upp ridningen. 
Idag vill jag helst rida Lisen, såklart, men annars, om hon mår bra nu, skulle jag vilja ha Sessan tror jag. 
Sen ikväll ska jag chilla lite.. 

Imorgon ska jag, Tessan och Bella till Kållered! Eller ja, vet inte om jag ska med, då jag verkligen måste spara pengar. Är i Kållered ganska ofta, och köper saker jag kanske inte ens behöver. Jag köper egentligen för köpandes skull. 
Aja.. Får se!

Ska sluta blogga nu innan jag kommer fram! Kan se om jag kommer ihåg att skriva vilken häst det bli ridning på sen!


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback