Stallet idag

Hej alla majsmajsmajs!
Sitter och skypear med Bella just nu, och tittar runt lite på internet bara typ.
Alltså alla mina inlägg börjar på samma sätt.. Jag skriver alltid Hej alla ----- och sen skriver jag: sitter och ----
Jag har ett sånt intressant liv.
Men seriöst though, kommer snart inte på mer saker jag kan börja inlägget med, använt allt typ xD
Får väl komma på något nytt snart innan allt försvinner helt och hållet. 
 
Idag i stallet så gjorde vi alla stallsysslor, jag mockade hagarna, fyllde vattnet i både hagar och boxar.. ja. Typ.
Sen var det ett kalas, men dom hade inte betalat för våran hjälp så vi kunde ta det lugnt under tiden =)
Sen när vi skulle rida blev häst indelningen såhär:
:-) - Tequila
Linnet - Asterix
Tessan - Lisen
Bella - Svante
Jag - Korven
Var verkligen hur kul som helst att rida Prinsen igen! Vi red alla barbacka.
Han gick superfint, fin och rund nacke och jätte glad :D
 
Men ja, ska prata med Bella nu!
  Hejdå!
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback