Onsdag 10/12

Hej alla bananskal! 
Om ungefär 30 minuter ska jag gå iväg till min sista lektion, vilket är engelska. Än så länge har jag haft svenska och matte. Slutar 14 idag..
Sen efter att jag slutat ska jag.. Eh.. 
Ja vem vet xD 
Jo! Ska kolla på Teen Wolf. Kalle har varit snäll och slutat tittat på Teen Wolf tills jag kommer ikapp, så kan vi se tillsammans sen. Så ska kolla så mycket som möjligt! 
Bloggar väl kanske något mera sedan när jag har mer att prata om.. Eller så hejar jag bara kort innan jag drar igen.
Vi får se! 
Jo just det, vid 5 ska vi gå och kolla på julklappshoppning! Ville egentligen vara med, men kollar lika gärna på :) 
Så ja.. Det är min dag! 
Exakt 2 veckor till jul nu! 14 dagar!! WHAA
Jag känner mig skitstressad, även om jag köpt allt jag behöver. Sen på fredag ska jag slå in allt.
Ja det var allt tror jag! 
Ha det så bra <3 
Kalle.. I en sexig traktorkörnings outfit

//VICTORIA

Trackback