Mjölkning/sovning

Hej alla trötta kor!
Ligger i sängen och ska ta och sova lite.. Har precis duschat, eftersom vi gick upp halv 7 imorrse för att gå ut och mjölka dom kor som finns kvar! Man luktar skit efter det säger jag bara.. Så behövde en dusch innan jag lade mig i sängen igen :P
Klockan 10 ska vi ner till fåren.. Vet inte vad vi ska göra. Det är helklass för första gången under ett praktiskt pass.. Så det blir nog inte så mycket att göra. Men får se!
Sen har vi svenska och biologi, och sedan slutar vi 15.50 .
Ganska långa dagar, men sjukt skönt att inte behöva ta bussen hem direkt. Utan att jag kan bara gå några 100 meter och sedan lägga mig i sängen igen hahah.
Aja! Ska sätta på lite musik och gå och lägga mig sen.. Ha det så bra! <3


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback