Julgran!

Hej alla julgranskulor!
Sitter i mitt rum just nu, skickar lite bilder till & från min telefon. Om ett litet tag ska jag hoppa in i duschen, ta en kopp varm choklad och kolla på Teen Wolf.. Livet är på topp just nu <3
Idag vaknade jag runt klockan 1. Jag vet. Alltså det kändes hemskt. Typ halva dagen var borta haha. Hela dagen har jag och syrran städat lägenheten tills mamma kom hem. Dammsög, svabba golv, pynta gran + lägenhet och stekte sedan pannkakor. Haft fullt upp helt enkelt.
Sen tog jag lite kort på granen med min älskade kamera, som nu också ligger på laddning inför morgondagen! Har glömt kameran hemma alldeles för många gånger nu, så imorgon ska jag ta mig fan fota! 
Så kan jag uppdatera er med nya bilder, och även uppdatera Gustavsgardensofficiella kontot på instagram, 
 
Neaj jag har inte så mycket mer att skriva.. Lägger upp lite av julgransbilderna här nere ↓ så kolla in dom.
Ha det så bra annars!! 
 
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback