Hur det va i stallet idag

Hej alla ostkrokar!
Sitter i soffan, tittar på Forrest Gump och dricker cola. Kom hem vid halv 6 idag, vi delade upp ridningen.
I alla fall detta var min dag:
Mockade boxarna, fyllde vatten i uteboxarna, mockade hagar, fyllde vatten i hagar.. ja.. tror det var det!
När vi fick hästarna blev vi utdelade;
Lisen, Prinsen, Svante och Tequila. 
Utdelningen blev såhär:
:-) - Tequila
Tessan - Svante
Linnet - Prinsen
Jag - Lisen <3
Vi delade upp ridningen, som jag sa innan, och jag red med :-). Det gick super bra! Hon gick inte så fint, men oj va hon jobbade bra! Fick upp ryggen riktigt bra och var jätte duktigt! Jätte nöjd med min lilla prinsessa <3
PLUS, när jag skulle sadla, hittade Tessan ett helt nytt lila dressyrschabrack!!!! Jag är så himla kär i lila utrustning just nu, det är GALET ASSÅ ARGH.
Det kommer lite bilder här nere sedan så kan ni se lite hur otroligt fin hon va!
Men ja.. ska redigera en liten video från idag.. Vet dock inte om den kommer komma upp idag, men får se!
Ha det bra sålänge <3
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback