Hoppning med Silver!

Hej alla Skype samtal!
Sitter hemma och skypear med Bella.. Igen haha xD  var hemma idag också, då jag har börjat få jobbig hosta nu, vilket egentligen för mig är den jobbigaste fasen i min förkyldning. Idag känner jag också att det är lite värre än igår. Så får se imorgon bitti hur jag känner mig. Men är inställd på att åka.

Igår var det ridning på MaRK igen! Och herregud va roligt det va!! 
Det blev hoppning, och banan stod uppställd så man kunde hoppa den i en 8:a. Jag hade Silver då. 
Jag satt och kollade lite när dom i lektionen innan hoppade, och herregud va pigg han va! Hon som red var lite osäker också, men herregud va han sprang! 
Sen när vi red så märkte jag att han var pigg, men tränade i både skritten och traven att göra halt. Först lyssnade han inte alls, men blev jätte bra sen. Galoppen var snabb men kontrollerbar. 
Sen började vi hoppa! Det var verkligen hur kul som helst! Fick lite konstiga hopp men det var verkligen hur kul som helst! Hoppade kanske Max 80 i kryss, men det var väldigt kul att sitta och bromsa istället för att gasa. 

Aja min mobil dör! Ses sen!


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback