Grattis!

Hej alla bananer!
Sitter i skolan och.. gör egentligen ingenting. Scrollar egenom bloggar, kollar hästnet.. Ja lite av allt!
Jag vill också i detta inlägg passa på att säga en sak:
GRATTIS BELLA TILL DIN ALLRA FÖRSTA EGNA PONNY!!!
Jag är inne på plattan just nu så kan inte lägga in en fancy länk, men här nere har ni adressen:
www.nattstad.se/hastbella
Jag skulle vilja att ni går in där och skriver grattis till henne! Igår blev hon hästägare till en jättesöt D-ponny vid namn Lola. Så gå in och kolla!
 
Och alltså herregud va jag är sugen på häst nu alltså. Vet att jag är lite dum som gör detta, men kan kolla igenom hästnet exakt hela dagen och önska. Ska inte heller ljuga, har bokmärkt några få.. Ingen aning varför, men jag bara hoppas att vi kan skaffa snart.
 
Idag var det traktorkörning! Vi lyckades övertala våran traktorlärare, så vi fick köra på en rad runt skolområdet. Var nog roligaste lektionen tror jag. Dock synd att det var sista gången. 
Hade också en liten redovisning i sällskapsdjursklassen.. Sen slutade vi runt 15,30.
 
Ja.. Har inte så mycket att säga.. Vi hörs<3
(... ;))
//VICTORIA


När får Bella sin häst och vart ska hon stå med den? Det var nämligen en tjej ifrån gustavsgården som skulle flytta till vårt stall?:) bra blogg!

Svar: Hej!
Bella får sin häst i början av Januari, vet inte vad stallet heter! Kolla in hennes blogg så får du veta mer!
Tack!
Victoria Svensson

2014-12-20 // 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback