Bloggning i stallet

Hej alla jultomtar! 
Sitter i fikarummet och har precis ätit klart. Ska strax ut i stallet och tränsa av hästarna för att sedan ge dom lunchen! 
Sen vid 2 är det ridkalas, då vi ska hjälpa till att leda. Sen hoppas jag att jag och Tessan hinner rida för att hinna hem vid 5. För att sedan vid halv 7 ska jag, Tessan och pappa till bion för att se The Hobbit!! Ska bli skit kul verkligen! 
Men vill verkligen hinna duscha och äta lite innan, så måste hem vid den tiden.
Princess är fortfarande ledig.. 
Vet inte varför jag skrev det men ja.

Idag vill jag helst rida Lisen eller Prinsen. Tror det kommer bli lite krångligt att dela ut hästarna idag, men vi måste göra det snabbt som fan. 

Men ja.. Det var allt jag hade att skriva just nu. Ska chilla lite nu innan alla jobbiga barn kommer haha.

Ha det så bra! <3


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback