Dagen ~ Stallet

Kom dit vid 8 igen som vanligt! Gjorde iordning Misty, Zingo, Svante, Fanny.. Tror det var dom.. vet inte xD
Sen gjorde jag, Bella och Linn lite höpåsar innan jag gick in för att hjälpa till att mocka.
Skurade och fyllde på vattenhinkarna i boxarna också :)
 
 Ja vi gjorde väl dom vanliga stallsysslorna.. 
 
Sen vid ridningen var det lite problem och så men inget jag kommer skriva om. 
Men jag red Lisen Fisen <3 
Jag och Isabella red tillsammans, och dom andra tre red tillsammans före oss :)
 
Gick ganska bra tycker jag! Jag ställer alltid så höga krav på mig själv, så det får jag försöka lösa på något vis :3  Men Lisen var jätte fin och så. Red lite i början med dressyrspö och hon lyssnade 100% mer för min skänkel då så det gav väldigt bra resultat på det sättet, men hon blev även ganska stressad.. Men det får jag jobba på!

Sedan gick jag och Bella ut i hagen och fotade lite hästar.. Vi tog även ut Lisen och Lilleman och fotade dom i en större hage som hade blivit lite vildvuxen!
((grimman och grimskaftet tog jag med hemifrån))
 
Men ja.. har inte så mycket mer att skriva om dagen! Video kommer om några minuter! 
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback