ASDFGHJKL

Hej alla små dampiga bläckfiskar <3
Imorgon 7.30 åker jag till stallet, och är borta tills på torsdag!
Min pappa kommer skjutsa mig :)
När vi var i stallet igår, hjälpte vi flytta in ett litet bord och 2 stolar in i stugan, och då skojade Bella & sa 'Nu kan vi sitta i stugan och äta godis', och då sa Cristin 'Nää, ni får göra saker ni inte brukar göra i stallet. Duscha hästar...'
Jag håller på att skita på mig, ska bli jätte roligt! 
Förhoppningsvis mår Linn bra också.. hon var inte där igår pga förkyldningen tror jag.. så hoppas att hon kan följa med :P <3
Förhoppningsvis får vi rida efter varje dag.. Så hoppas vi kan rida lite blandat då :)
Men ja.. ska packa lite senare idag, kanske skype:a med någon liten människa. Får se <3
 
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback