Rosa Express

Hej busschaufförer!
Just nu sitter jag på buss stationen och väntar på rosa express som ska ta mig till min praoplats! Jösses nu kommer den....
*hopp*
Nu sitter jag på bussen! :D
Men för er som inte vet,
1. Rosa express är en sjukt chill buss.
2. Jag praoar i Clarebergs Ridklubb. Och det går ut på att mocka, fodra.. utsläpp, insläpp... osv. Men inget roligt. (förutom utsläpp och insläpp i hagen)

Det är ganska roligt också för att en av Sjöstjärnans hästar står där! Erk heter han :3
JUST DET. NU KOM JAG PÅ NÅT VIKTIGT.
Jag och Tessan ska anmäla oss till sjöis 2014 :DD OmG OmG.
Jag saknar det så sjuuukt mycket <333
Aja.. är nog framme om ca 25 min.. så vi hörs efter praoen! ;)
May the odds be ever in your favor.


//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback