Serier

Jag tror att det man kan bli mest beroende av är serier.
Jag har varit besatt av många serier i mitt liv.. Från Spice Girls till Sherlock.. Och nu har en till kommit och rört runt i mitt huvud och hjärta... (värsta dramatiskt..)
Serien som jag snackar om just nu är en så otroligt bra serie, man kan inte sluta kolla.. och man vill bara ha mer och mer! Den är heartbreaking och spännade, rolig och läskig... jag pratar om..;
 
 
Oh my god you guys...  Den är en sådan serie som man bara får rysningar av för att den är så bra! Jag lovar, att jag inte kommer spamma med denna som jag gjorde med Sherlock.. 
Just det! Jag vill att ni ska veta att Sherlock alltid finns kvar med mig, även om jag inte ser alla avsnitt på en dag.. Även om jag inte har sett ett avsnitt på månader... Jag har bara haft andra saker och göra, och nu när jag har The Walking Dead, har jag ingen tid över för Benedict och Martin. Så är det bara, jag försöker.. men men..
OCH, ett stort plus på TWD... Den har 3 säsonger än så länge, och det kommer en ny i Augusti.. och varje säsong har ca 13 avsnitt!!!!!!!!! :D 
SÅ GLAD ATT JAG HAR SYSSELSÄTTNING OCH ATT JAG INTE BEHÖVER SITTA OCH GRÅTA FRAMFÖR TUMBLR. <3
 
I alla fall, ha det bra alla zombies.. :3
(Daryl Dixon)
 
//VICTORIA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback