Öh, jag har ingen.

Jag har ingen ursäkt till varför jag inte har bloggat.. har loggat in flera gånger denna vecka, fast har inte haft något intressant att skriva om..
 
Idag var vi i Gekås Ullared! Mini shopping kan man väl kalla det ;)
Var där i ca 7 timmar tror jag, och jag är nöjd med mina köp och sådant :P
Kanske kan lägga upp ett inlägg på vad jag köpte när jag kommer hem, för just nu är sakerna i lägenheten, men inte jag.
Jag, mamma och tessan är hos Bernt just nu, och vi ska äta om typ 0,1 minut.. xD
 
Vänta ska äta...
 
..25 minuter senare..
 
.. okej!
Så nu är jag tillbaka igeen :) Har ätit lite pommes och annat smaskigt :DD
 
Nu ska jag spela lite spel med Tessan och Pappa.. sedan blir det väl The Walking Dead, ska kanske se något avsnitt av Sherlock.. jag får se ;)
 
Men ni får ha det så bra! <3
(var ett tag sedan lilla Kawango syntes på bloggen.. eller hur? <3)
 

//Victoria/Feather
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback