Nästa år. Då kommer vi tillbaka.

 
Japp. Äntligen är jag påväg tillbaka. (inte just nu)
Jag och Fanny, (Bild nr 3) ska åka nästa år. Då ska jag äntligen få komma tillbaka och känna samma känsla som man bara gör just där. Jag ska äntligen få åka till Sköna Gröna... Ja, vad heter det..?
Vi säger det tillsammans.. 1.. 2.. 3
SJÖSTJÄRNANS RIDLÄGER
 

YES YES YES. ÄNTLIGEN <3 (gråter)
 
Jag vet inte riktigt än, men jag och Isabella har även pratat om det, och kanske följer hon också med.. 
Jag har saknat den känslan man har på Sjöis.
Jag vet inte om ni riktigt förstår, känslan man har.
 
Jag ska beskriva den för er.. ;
 
Känslan.
Så fort man sätter sig i bilen, morgonen då allt börjar, känner man sig speciell.
Man känner hur hjärnan tänker annorlunda och man mår bra. Huvudvärken och magont försvinner. 
Ju närmare målet man kommer, desstu bättre mår man. Man får känslan att livet är underbart.
När man svänger in i Allén.. Då försvinner omvärlden. Det är bara du, och det som finns bakom träden. 
Sedan, under hela veckan, känner man säg lycklig. Och man blir en annan person. Ens gamla identitet försvinner, och en ny bildas. Kalla mig dum. Men upplev det själv.
 
//Victoria



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback