Sollefteå!

Hej alla vänner! Jag är tillbaka! :D
Oh my gaush.. jag har så sjukt mycket saker att prata om.. Jag vet inte vart jag ska börja!
Hmm.. let's start with.. Böcker!
 
Okej, jag vet inte vad som har hänt, men jag har haft en slags.. hur ska man säga det.. Bokberoendeframkallande vecka??
Jag har, under veckan, läst.. 3 böcker tror jag.
 
Beautiful Creatures - ca 500 sidor tror jag. 2 dagar.
Förlorad Ängel - ca 300 sidor. 2 dagar.
Noras Val - ca 300 sidor. 1 dag.
 

Och jag håller på att flippa ur. Jag tror jag besökt bokaffären 10 gånger eller något. Och jag håller just nu på att läsa Änglarnas Kamp som är den sista boken i en serie, och sedan är allt över. Alla böcker jag har tar sedan slut och jag måste gå tillbaka till att läsa dåliga romantiska böcker som min lärare valt ut. D:

MEN. Jag har fortfarande en gnutta hopp kvar i mig! 
Det finns tydligen 3 böcker till i Beatiful Creatures serien som jag ska försöka få tag i.. 
 
I alla fall.
 
Förra veckan tror jag.. Då var jag på Islandsritt! :D  Jag red en liten pålle som heter Hvilnur och han var Kawango. No joke. Han var ganska seg.. ett sjuuuuukt matvrak, och han hade lika dålig kondition som jag har. xD
Men här är han i alla fall! ;
Fin skit :D <3
(Jag skärmklippte denna bilden från instagram.. there for: dålig kvalité.)
 
 
Men ja. Jag passade på att skriva till er nu medans jag har internet.. 
Men sedan så tror jag vi hörs om en vecka, för då är jag hemma igen som det ser ut som nu :DDDD
Så vi ses då.. ^_^
Btw, om ni vill kan ni också följa min instagram.. försöker uppdatera där också! ;)
 
 
//VICTORIA
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback