Stallet

Försov mig idag.. Vaknade 7.40, 10 minuter efter att vi skulle åka xD
Linnéa väckte mig och pappa när hon ringde, tack vare henne så hann jag med min ridning <3 Jag skulle rida igen på morgonen. 
Jag red Kawango då.. herregud.. segaste skiten EVER. 
 
Sedan, efter allt jobb, red jag Nancy <3
Hon var as bra, var mjuk i munnen och i sidorna.. Gick så fint! Hon hade väldigt fin galopp också.. 
Kommer några bilder på henne senare, har dom på mobilen! 
 
Vet inte om jag sa det.. men jag har skaffat en ny liten digital kamera! SVART :DD
Kommer lägga upp någon bild på den någon gång.. vet inte när.. xD
 
 
Aja. Orkar inte. Skypar med Linnéa och Misslan.. Misslan har damp för att min pappa spelar musik xD  TYDLIGEN, är min mick för bra xDD
 
BAJS.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback