Detta ska bli ett jätte coolt inlägg.

Jag förstår om inte alla orkar läsa det jag ska skriva.. Jag vill skriva långt, men kan lika med bara bli några få rader. Jag har, igen, tömt huvudet på ord i skolan.. så jag har egentligen inget intressant att skriva eftersom jag var i skolan hela dan xD 
Jo just det, vi har fått en ny lärare. Engelska/Tyska lärare som heter.. ja va fan hette hon... jag kommer inte ihåg!!
Anyway.
Jag saknar redan pållarna i stallet <3
 
MEN VA FAN SKA JAG SKRIIIVAAAA?!?!?!!?!??
 
Seriöst nu. Kom med förslag.
Ska jag lägga upp fler bilder.. Ska jag skriva mer om stallet och ridningen.. Vad vill ni läsa egentligen? :3
Kommentera svar så fixar jag det.
 
Kram.
 
 


» Moa

Jag tycker du ska skriva mer om stallet och hästarna och lägga in bilder på hästarna och lite sånt.

Svar: Okej, tack för tipset! ;)
Victoria Svensson

2013-01-09 // 19:33:14

You think you can make me answer this question? You think you can make me do that? Vickan, your little sister and all the king's horses couldn't make me do something I didn't want.
Nobody seems to get the joke. Oh well, just trying to have some fun.

-LM

Svar: You're insane!
Victoria Svensson

2013-01-09 // 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback