2013, Sjöstjärnans Ridläger och annat tjat.

Ville börja detta inlägget med att säga.. GOTT NYTT ÅR!! <33

Herregud.. 2012 är nu borta, och 2013 har börjat. Vad har ni för nyårs löften?

Jag har faktiskt två och ett halvt (?) nyårslöfte! JAPP.. Spännande.
1. Tänka posetivt.
2. Få minst 5 st C i betyg :3
2 ½. Följa hela filmningen av Sherlock säsong 3 som börjar filmas i mars.
 
     ~ ~ ~ ~ ~ ~ 
Fy fan va jag saknar Sjöis nu alltså.. Jag känner mig usel för att jag inte har hunnit anmäla mig i år, Visst.. det finns läger kvar som inte är fullbokade. Men vecka 28 ska det vara alltså, Eftersom Ebbiz, Emma, Ellen och Sanna ska dit i år. Asså faaaaan.. WHYYY!?!!???
Och inte bara det.. BOCCACIO ÄR JUE DÄR OCKSÅ.. </3
 
 
Jaja, kanske ska ställa mig i reserv kön?
 
 
Hoppas att alla har haft ett bra år!
Och gott NYTT år igen ;)
 
Ha det bra <3
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback