RIDNINGEN + BAD NEWS
Hej igen!
Så, som ni redan vet, så var det ridning i måndags! :D
Och vilken häst fick jag?
 
.... Jag kommer inte ihåg.. o.o
 
Skoja xP
Jag fick fina Prinsen! <3
Naaw.. lille killen. <3

Det gick jätte bra! Dock sjukt mycket träningsvärk idag! :P
Vi gjorde ''sittsövningar'', och red utan stigbyglar 90% av hela lektionen!
Sen gjorde vi några kaptensvändningar.. Åh gud mina armar. Jag var så sjukt dålig på det. Jag ramlade av gånger. Ingen annan i min grupp ramlade av så mycket.. *akward*.
 
I alla fall. Viktigare nyheter. Också sämre.
 
Våran fina Yster har nu lämnat detta liv, och galopperar glatt på dom evigt gröna ängarna <3
 
 
Du kommer alltid vara kvar i våra hjärtan <3
 
 

Nu, till oväntade, dåliga, nyheter. 
Freddy har under sommaren varit hos en tjej, så att han inte ska stå stilla eller nåt.
Och nu så ska han stanna kvar där. </3
Han trivdes inte som ridskolehäst helt enkelt, han blev väldigt stressad och så :(
Så detta inlägg kommer avslutas med en bildbomb på fina Freddy <3
 
Ha det bra alla benskydd! <3 ↑
 
//VICTORIA
 


» Linn

Ojdå ramlade du av fyra gånger, hoppas du inte gjorde dig illa :)
Jag tycker också det är jätte synd med yster och Freddy :(

//Linn

Svar: Haha, näädå :P Jag 'ramlade' väl inte av.. jag gled av för att jag var svag i armarna :P Ses på lördag! :D

<3 VICTORIA <3
Victoria Svensson

2013-08-15 // 13:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback