Da stable..

Okej, så idag var det ju dags för underbara stallet igen! Åååh, det var så myysigt asså!
Var där med Linnéa, Isabella och :-).
Jag började att ta hand om Lisen, sedan gjorde jag Asterix.. och sist Smartie! Just det.. började även på Kawango, fast Isabella tog över sedan :)
 
Sedan på ridningen blev det;
 
Isabella - Nancy
:-) - Asterix
Linnéa - Prinsen
Jag - (trummvirvel).. skoja.. jag vet att ni redan vet..) Lisen!
 
Det var sketa roligt att rida Lisen IGEN! :DDDD
Jag har alla mina bilder på mobilen typ, men ska försöka lägga upp filmerna jag har och sedan kanske mejla bilderna till mig själv eller nåt.. bara för eran skull..
Va glad.
VA GLAD SA..
 
I alla fall, vi hörs senare kära vänner! <3
 
 
//Victoria
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback