ASK VICTORIA

Heejjsan kompisaar :DD
Har precis ridit! Gick jätte bra! <3
 
Tänkte även ha en frågestund! Eller som det från och med nu ska heta på denna blogg, FRÅGA VICTORIA.
Fråga exakt vad som helst, ska försöka svara så gott jag kan, och kommer såklart svara med en video! Och om ni vill fråga något, men inte säga namnet, skicka bara en fråga anonymt då! ;)
 
Ha det bra så länge! <3
PÖZZ
 


Jag är inte anonym. Jag är Ostmannen!!
Vad gillar du mest, regn eller snö?
Om du var tvungen att lyssna på en låt oavbrutet i en vecka, vilken skulle det vara?
Vad är det roligaste med att blogga?
Vad är ditt besöksrekord?
Vad tänker du när du vaknar på morgonen?
Skulle du helst köpa ett par fula skor för 5000 eller raka av dig ögonbrynen?
hejdå :3

Svar: ÄNTLIGEN. OSTMANNEN! <3
Victoria Svensson

2012-09-25 // 19:58:17

Hej, var med och ställde frågor förra gången med, minns mej? :)
ja, ja här kommer lite nya frågor till dig:

Pinsammaste händelsen?

Något du ångrar?

Absoluta favorit efterätten?

Roligaste dagen i ditt liv?

Viktig person/ personer?

jo, det var det jag kom på för stunden...
:)

Svar: Jag kommer ihåg dig ;)
Victoria Svensson

2012-09-25 // 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback